Fredag

Nu är det fredag och helg igen, den här veckan har flugit fram.. Men det kan ju bero på att jag har jobbat måndag tisdag och onsdag :) I helgen är jag ledig och jag är ledig fram till Torsdag (om det inte blir akut)! Så nu blir det till att skruva ihop alla möbler som vi köpte på Ikea igår och imorron ska vi på middag med mera (innebandyturnering typ) och sen på söndag ska vi på middag på Tattung med Jonas föräldrar.

Jag känner mig helt trött i kroppen, huvudet känns 20kg tyngre och ryggen vill inte att jag ska stiga upp från sängen på morronen..

Nu ska jag sätta mig i soffan o käka godis! Ikväll blir det att se film och jag har äntligen fått min vilja igenom! Vi ska se 21! Den verkar vara jättebra så jag hoppas att den är det så att Jonas inte får rätt.. 

Lisa säger: Den dagen jag vinner första pris i en tävling så ska jag springa naken runt huset, det lär ju ändå aldrig hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0