Det var trevligt när ni kom..

Men det var ännu trevligare när ni for.. haha, nä jag bara skoja. Borde verkligen sova nu för jag ska till stan imorron och träffa min mormor har jag bestämt och eftersom att Jonas ska jobba så måste jag ta mig upp själv. Peter och Nicke fick varma mackor och saft och jag fick en massa disk, trevligt trevligt..

Förresten. Måste skriva om dagens händelser. Jag var på stan med syster Mathilda och när vi var inne på Gina Tricot och jag provade en klänning utan axelband, så sa hon. " Du kan ju ha en sån där sladdlös BH ju.." och sen när jag provade en annan klänning som jag skulle dra över huvudet så sa hon "Om du inte får den över huvudet så får du den ju knappast över arslet.." Och sen som sista "typiska" Mathilda-kommentar: " Jag hade också behövt sånt där krut i arslet.."
Ojojoj, jag hade faktiskt ganska kul. Imorn stan igen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sluta mina ögon och hoppas att jag somnar i någorlunda vettig tid..

Lisa säger: "Kaffe och trekant, 15 kr"

Kommentarer
Postat av: Mathilda :)

jag är faktiskt ganska klockren ibland ;) hhahahha :D

ibland måste man ju faktiskt få säga allt som ploppar upp i huvet utan att man hinner tänka efter vad man säger ;) hahah

2008-12-03 @ 22:19:58
URL: http://mathildadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0