Arbetsförmedlingen

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och fått veta att jag inte räknas som arbetslös eftersom att jag brukar ha minst 8 timmar i veckan (Då jag väl jobbar). Men jag är fortfarande inskriven som arbetslös, hur går det ihop?

MIddag med mera på Allégården var hur kul som helst. Vi spelade innebandy och jag råkade fälla Urban (vi kan väl säga att han snubblade över mitt utsträckta ben, okej?) sen åt vi middag och sjöng. Sen åt vi glass (Ben and Jerry, huur go som helst!) och sjöng och sen pratade alla och sen blev det allsång.. sen for vi hem och jag var dötrött! Jag råkade säga till Jonas att han var som en dörrmatta (han var skäggig och inget annat) sen så somnade jag och sovde länge.

Förresten så ska polisen stå här och kolla hastigheten på dom som kör förbi nån gång den här veckan och nästa och det är verkligen på tiden!

Å du Janna, hoppas du skäms! Jag som tycker att jag har varit så duktig och börjat komma ihåg att uppdatera min blogg åsså går jag och läser din och ser att du har skrivit 7 inlägg på ett dygn! Det var nästan så illa att jag började gråta..
Men det gör egentligen ingenting för jag tycker om att läsa det du skriver ;)

Nu så ska jag försöka fixa lite med allt som köptes på Ikea!

Lisa säger: Det är mysigt med kärlek

Kommentarer
Postat av: janna

Haha ja men jag är DUKTIGARE än du:P

2008-11-10 @ 20:18:16
URL: http://jagsugeravbananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0