99 % av sveriges befolkning sover..

Typ. och jag är vaken för nu bär det iväg till jobbet. Börjar sju, men vem vet vad som finns efter vägarna den här tiden på dygnet? Jag har iallafall varit duktig och eldat lite (det är ju typ kallt ute nu, -9,4). Hoppas att motorvärmaren har gjort sitt för annars tror jag inte att min kära kerstin vill starta.
Känner att jag har sovit aldeles för lite i natt, men som tur är så ska jag ju bara jobba till 10.00 och sen kan jag köra hem och sova i typ fyra timmar och sen tillbaks till jobbet.

Jonas, du är min favoritfilur av alla filurer, du är den som jag vill vakna med varje morgon tills jag trillar av pinn! Du har mitt hjärta i ditt förvar!

Förresten så måste jag säga att det var HELT FEL PERSON SOM ÅKTE UT UR IDOL! Anna  har ju världens underbaraste röst, hennes version av have a heart var tillochmed bättre än orginalet! , hur i hela h-vete kunde Johan Palm klara sig mot henne?! Han kan ju för fan inte ens sjunga som en människa! Nä, fy! Så går det om unga småfjoller får mobiler fullproppade med pengar, Bortskämda snorungar. Nä, jag är helt enkelt jävligt besviken!

Lisa säger: Kallt ute, kallt inne men varmt i mitt sinne.. eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Cissi A

Håller helt med dig om att det var fel person som åkte ut ur idol igår!

Johan skulle självklart ha åkt ut istället, läste på aftonbladet.se att det bara skilde 1% röster mellan dom.

2008-11-22 @ 14:43:10
Postat av: Marie D

Fan vad varmt ni hade kl 6 imorse, här var det 20 grader! :S

2008-11-22 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0