6 dagar

Nu har det gått 6 hela dagar sen jag skrev nåt i min kära blogg (som ingen läser, så det kanske inte gör så mycket). För vissa kanske det låter som en dålig ursäkt, men anledningen till att jag inte har haft tid och ork till att skriva här är mycket enkel. Jag har helt enkelt jobbat mig trött. Jag är så trött när jag kommer hem från jobbet att jag orkar laga mat, läsa norran på internet (tidningen som kommer hem i brevlådan är ju förstörd nu, för nån idiot kom på att man skulle byta utseende på den), orkar pussas med Jonas och sen lägger jag mig i sängen. Idag har jag gjort samma saker som tidigare dagar bortsett från en sak, jag har tagit datorn med mig upp till sängen..

Imorron så blir det Sundsvall och IKEA! Vi kommer att starta härifrån ganska tidigt för att hinna med allt som vi har tänkt. Jonas och Stefan har varit duktiga nu. Dom har burit upp ett skåp till sovrummet medan jag låg i sängen med datorn i knät och tittade på :) Jag var helt slut efterråt..

Förresten, vet inte om jag har skrivit så mycket om mina inskolningsdagar på Mårsgården i Robertsfors så jag tänkte göra det nu (Om du vill läsa sånt som är spännande Janna så behöver du inte läsa längre än hit;)).
Ja, åter till Mårsgården. Det är alltså inom hemtjänsten som jag har börjat jobba och jag är "inne". Mina jobbarkompisar är hur mysiga och trevliga som helst och alla är som jag (ingen är bra på att vara tyst) så jag passar verkligen in. Chefen är jättetrevlig och jag tycker att hon gör ett bra jobb. Vårdtagarna är mysiga och jag är faktiskt inponerad på vissa (många) av dom.

Nä, nu ska jag inte tråka ut er mer. Justja, det är ju ingen som läser i min blogg, för jag bad ju att alla som läste min blogg skulle skriva en kommentar, men jag har inte fått en endaste kommentar. Och det som är konstigt är ju att vissa verkar veta vad jag har skrivit ändå ;) (NU är det din tur att ta åt dig Mathilda).


Lisa säger: Mer tid till bloggen önskas!


Kommentarer
Postat av: Janna

Hihi! Va duktig du är när du uppdaterar din blogg!

Jag hade nästan gett upp hoppet!:P

2008-11-05 @ 20:36:36
URL: http://jagsugeravbananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0