Vilken lång dag..

Idag har det varit en väldigt lång dag och nu är klockan över två och jag sover inte.
Begravningen var idag och det var jättefint. Kommer att sakna faster else-marie hur mycket som helst!

Efter begravningen så följde jag med Jonas i lastbilen och vi kom inte hem förrän vid tolv så dagen blev jättelång.
Nu så ligger vi och tittar på en film så att vi ska kunna somna.

Förresten så var jag i Norsjö igår och jobbade 12-20 och det gick faktiskt väldigt bra. Hann ta mig ett varv runt samhället oxå. Sen så skjutsade jag lillebror Kalle till bure och lillasyster Mathilda till Burträsk så det blev en lång dag igår också. Ringer dom om jobb imorron så vet jag någon som kommer att vara dötrött.

Tack för att du finns Jonas, du har mitt hjärta i din hand..

Lisa säger: "Gamla testamentet vet ingenting om livet efter detta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0