Verkar som att jag är beroende

av många olika saker just nu.

  1. JONAS
  2. forever21.com (underbara kläder)
  3. Engla´s showroom (blogg)
  4. KENZA (blogg)
  5. Apbergets aplott (varje dag får man skrapa en ny lott, helt gratis)
  6. platsbanken (Vill hitta mig ett bra jobb NU)
  7. Elda (annars fryser jag ihjäl)
  8. Baka (det roligaste man kan göra just nu)
  9. Choklad - skulle aldrig överleva om det inte fanns
Hittade en underbar klänning från forever21.com så om någon vill beställa med mig så hör av dig, för det är ju en bit som kläderna ska resa. Här kommer iallafall klänningen som jag gillar skarpt (den finns i flera färger, men jag gillar dessa två bäst). Det bästa av allt är att den bara kostar 85 kr/st, men det dåliga är att den finns i USA och att frakten inte är så billig..


Lisa säger: Säng ljuva säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0