Matpaus..

Jonas for iväg för snart två timmar sen och jag har faktiskt gjort mer hittils idag än vad jag har gjort tidigare i veckan. Dock så står disken orörd, suck!
  • Jag har ringt till tidnigstjänst och klagat på att vi inte får norran varje dag och att när den kommer så är den blöt för att den som kommer med den inte stoppar ner den i lådan. Hon sa att hon skulle prata med dom som kör ut tidningen här och att dom skulle skärpa sig så nu får vi se hur det blir framöver.
  •  Har pratat med försäkringsbolaget om mina problem med ryggen och jag kommer att få en ny "utredare" som ska kolla om mina besvär kommer från olyckan eller inte (vem som helst fattar väl att besvären kommer från olyckan?!).
  • Jag har snart storstädat hela sovrummet, men jag tog en liten matpaus och en bloggpaus, tyckte att jag behövde det.
  • Dessutom så har jag tvättat massa kläder och klockan är bara halv fyra!
Nu ska jag återgå till sovrummet. Skriver mera senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0