Trött..

Jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Skulle egentligen ha bakat klart mina kakor idag, men det blev inte så för att Mathilda ringde och ville ha skjuts till Norsjö för att hon hade hockeymatch och hade på nåt vänster glömt bort det. Så jag körde henne dit och hem så nu är jag hemma igen och nu är det för sent för att baka (och så är jag på tok för trött för det oxå). Jobb imorron, börjar 07.45 och när jag slutar det vet jag inte än, det får jag se när jag kommer dit.

Jonas är och jobbar nu, men det dröjer nog inte så himla länge innan han kommer hem igen, har saknat han idag. Har knappt hunnit krama han sen i söndags.

Lisa säger: GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0