spirometri

Tisdagkväll och jag ligger i sängen. Jag har legat i sängen i flera timmar, sovit lite och tittat på tv (mest har jag nog sovit). Klockan ett idag så var jag på vårdcentralen för att göra spirometri. Spirometri är en undersökning av hur lungorna fungerar. Jag är astmatiker och har på senaste tiden haft problem med mina luftrör, jag har varit tät och rosslig så nu har jag fått en ny medicin (samma sort men starkare), så nu ska jag väl banne mig bli frisk. Men iallafall.. Spirometrin gör så att man blir helt slut i huvudet. Tänk att du tar ett djupt andetag och blåser så länge du kan och när du har gjort det så blåser du ännu mer, och sen så gör du det 20 gånger till. Mitt huvud håller på att dö.

Funderar på att lägga ner datorn på golvet och dra täcket över huvudet och vänta på att Jonas ska komma hem. Verkar som att han kommer att komma lite tidigare idag *överlycklig*

På fredag blir det julbord i burträsk, kommer att bli underbart gott!

Lisa säger: Kerstin är min pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0