Sömnlös natt

Klockan har passerat fem och jag sitter i köket och äter frukost. Jag har gett upp planerna på att sova nu, ska ändå stiga upp om mindre än 2 timmar. Jag somnade vid halv två ungefär och vaknade klockan tre då Jonas kom in i sovrummet så natten har inte varit helt sömnlös, men i stort sett. Det är konstigt, men jag känner mig pigg. Jag som är världens mest morgontrötta människa, pigg nu? Hur kan det komma sig? Tänkte fördriva tiden med lite snokande på internet, jag kan ju säga till om jag hittar nåt av intresse. Jonas fick sin julklapp idag, jag kunde inte hålla mig! Han blev jätteglad!

Janna skrev till mig igår och sa att jag har blivit duktig på att uppdatera min blogg och det tycker jag med. Men så har jag ju blivit beroende av det också. Hade inte jag haft min blogg så hade jag nog fortfarande legat och kämpat i sängen även fast jag vet hur det hade slutat.


Åh så underbar, jag kan höra hur den viskar mitt namn. "Ååå, Lisa kööööp mig" Hörde ni?!

Dom här var däremot inte nåt för mig..


Nu ska jag ta på mig nå kläder, det är kallt att sitta i köket mitt i natten! Sen ska jag ner och elda och sen vet jag inte vad jag hittar på. Kan mycket väl bli så att jag skriver mer här. Annars så återkommer jag efter mitt besök hos Arbetsförmedlingen i skellefteå!

Lisa säger: forever21 - min stora kärlek på tredje plats..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0