Nu måste jag skärpa mig..

Satt och kollade runt lite på min blogg och insåg att jag måste göra någonting så att folk läser den. Jag har ungefär 2 läsare per dag och det är inte bra, jag vill ju att folk ska läsa det jag skriver, annars hade jag ju inte haft  en blogg. Vet inte vad jag ska göra på att få folk att läsa, men jag ska göra mitt bästa. Kommer inte att ha tid att uppdatera min blogg 4-5 ggr per dag men två borde jag hinna med.

Skulle baka drömmar idag - men drömmarna gick i kras. Mina drömmar blev mer som skorpor än drömmar så jag måste fara till Burträsk för att köpa mer smör så att jag kan göra ett till försök. Min deg blev bara tusentals smulor så jag skulle "laga" så jag hällde i lite vatten, men det var ju inte så smart gjort, för då blev degen seg istället för mjuk. Degen innehåller alltså egentligen bara margarin, socker, mjöl, hjortronsalt och vaniljsocker.

Behöver fortfarande tips på hur jag utrotar blomflugor (ja jag vet att dom kallas nåt annat men om jag säger blomflugor så vet folk vad jag menar). Kan någon hjälpa mig för det börjar bli jobbigt att ha dom surrandes runt huvudet dygnet runt, för dom är verkligen överallt!

Lisa säger: I need help!

Kommentarer
Postat av: Åsa

har för mig att man ska ställa ett glas med vatten med diskemedel i eller nåt för att få bort blomflugor. minns dock inte riktigt hur det var, men goggla på det :P

2008-12-05 @ 09:23:50
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0