Nu blir det sängen för mig.

Det har varit en lång dag för mig idag. Sista gången jag tittade på klockan innan jag somnade i morse så var den halv sju och jag sov visserligen till 11.30 (men väckarklockan ringde från typ 9 var 5 minut). Chokladbollar blev bakade och sen så gjorde jag nåt franskt matbröd och sen började jag med middagen (som blev jättegod som vanligt). Sen så blev det lugnt fram till typ tio för då for vi iväg och skjutsade min mamma och Bengt till stan och sen for vi på krysset (onyttigt men mättande) och sen körde vi runt lite och sen så for vi hem igen. Så har dagen/kvällen/natten sett ut för min del och nu ska jag ner och elda och sen blir det raka vägen uppför trappen och in till sängen! Här ska sovas för imorron blir det grötfest!

Lisa säger: "Ibland så tycker jag du luktar unken, egentligen borde jag köpt hela dunken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0