Nu är klockan mycket..

Och jag borde ha sovit för länge sen. Jag hade sovit för länge sen om jag inte hade skjutit upp disken. Nu är den iallafall så gott som klar och sängen lockar väldigt mycket. Ingen sovmorron blir det imorron heller så jag får helt enkelt lägga mig tidigare imorronkväll. Tänkte att jag skulle baka chokladbollar och hallongrottor med Vanja imorron när dom kommer, det kommer att bli jättekul. 4-åriga tjejer tycker väll om att baka chokladbollar och sen äta smeten?!  Sen så kommer Jonas föräldrar hit på middag och jag vet inte än vad jag ska laga för mat. Kassler eller nåt med köttfärs blir det iallafall.

Nä, nu blir det sängen. Jonas sover redan så nu är det min tur..

Lisa säger: Någon som kan gissa vad detta är för julklapp? -> Trampat av smutsiga sydländska tår, lagrat på ekfat, år efter år. Därefter, intaget och väl i blodet, helt klart en katalysator för modet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0