Nu är det mörkt ute..

och jag har inte ens varit utanför dörren idag. 14.30 ringde Cissi så då vaknade jag, Snacka om sovmorgon!
Mina mardrömmar (misslyckade drömmar) blev faktiskt ganska goda, men jag tror att jag ska kalla dom för skorpor istället för mardrömmar. Jag är fortfarande trött och seg, men ikväll ska jag faktiskt hitta på nåt. Jag ska nämligen hälsa på Cissi i deras hus och jag måste erkänna att jag har lite dåligt samvete för det har bott där länge och jag har inte hälsat på dom än. Fy skäms på mig alltså!

Nä, nu ska jag väcka Jonas <3

Ha det bra gott folk, skriver mer när jag kommer hem från cissi!

Lisa säger: Baka baka kaka, vem vill kakan smaka?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu har du ÄNTLIGEN hälsat på hemma hos mig =D

2008-12-04 @ 23:14:58
Postat av: Gabriella kusin :)

Hej kussen! Så du ha skaffa en sån här sak. Jag har faktiskt också bakat :D Lussebullar och bondkakor :D blev alla lyckade. glad

Kramiss

2008-12-06 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0