Måndagkväll och solsken

Måndagkväll är det men solen skiner inte, det är ju kålsvart ute, men inne i  sovrummet så är det ljust som mitt i sommaren. Jonas bytte lampor och nu är det jätteljust! Det är en lampa med tre lampor, men det var bara en som fungerade.
Har sovit en skvätt ikväll, var så trött och slut så jag la mig under täcket och somnade på en gång.

Till Janna!
Jag ljuger inte när jag säger att DIN blogg är mycket mycket bättre än den andra, DIN blogg är roligare att läsa. Jag känner ju inte dom andra så därför är det inte lika roligt att läsa det dom skriver. Men eftersom att jag känner dig och vet hur du är så blir ju det roligare. Jag tycker att det är tråkigt att du valde den andra bloggen framför din egen, men jag hoppas att du uppdaterar den nån gång då och då (Om du inte vill, så kan du ju göra det för min skull ;))


Till er alla!

Det kommer att bli ändring i min blogg hädanefter. Jag har fått önskemål att skriva och berätta om mitt föredetta förhållande med en viss skitstövel från Örebro, så jag tänkte att jag ska testa och se hur det går. Satt på jobbet och pratade med en av mina kollegor och då berättade jag lite om varför jag kan vara lite anorlunda på vissa punkter. Hon tyckte att jag skulle använda min blogg till att skriva av mig känslor och tankar och på så sätt också varna andra och hjälpa dom att inte hamna i min sits. Nu låter det som att han var värsta monstret och misshandlade mig grovt, men riktigt så var det inte. Det handlade nog mer om psykisk misshandel, även om det känns hemskt att säga ordet "misshandel". Det kändes inte som misshandel under tiden och det känns väl inte riktigt som misshandel nu, men jag har fått det förklarat att som han gjorde om agerade mot mig är psykiskt misshandel.


Lisa säger: Vill ni inte att jag ska skriva om mitt föredetta förhållande så säg till.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du ska göra det du mår bra av Lisa!

Sluta bry dig om vad vi andra tycker, det är din blogg ;)

2008-12-15 @ 21:08:17
Postat av: Jerry

Håller med föregående talare, gör vad du känner du vill och mår bra av, byt inte ut en pekpinne mot nya. Om den sista raden är menad mot mig så kan jag bara säga skriv hur mycket du vill om det får dig att må bättre, å de tror jag det kan göra. Det hjälpte mig iaf att berätta allt till alla mina nära och kära. Jag tänker verkligen inte skylla ifrån mig och jag är väldigt medveten om min skuld i det hela. Men om hela sanningen ska fram så är man två som dansar och finns fler i det här förhållandet som mått väldigt dåligt. Skillnaden var att du var stark nog (eller hade bättre hjälp) att bryta det, vilket jag är oerhört tacksam för nu. Jag har ärligt aldrig mått bättre och samma anonyma person som tipsade om den här bloggen säger det samma om dig och det känns så otroligt skönt att höra.



Ber om ursäkt om jag läser nått jag inte borde, så bara å säga till så låter jag bli.



MVH //förlåt

2008-12-28 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0