Luleå

Ja, idag (eller det blir ju igår) måndag iallafall, så har jag varit i Luleå med Jonas föräldrar och shoppat lite. Jonas kunde inte följa med för att han skulle jobba. Iallafall så for vi i morse och gick runt halva dagen sen sså handlade vi när vi kom till stan igen och sen åt vi på krysset, det smakade bra som vanligt och jag tog en happy-burgare (den godaste hamburgaren jag någonsin ätit) och sen så for vi hem och jag började stöka här hemma. Bakade hallongrottor och nu så ligger jag och väntar på att Jonas ska komma hem, sen så blir det sova omedelbart för jag ska upp 05.15 för att jag ska jobba. Jobbar en 7-13 imorn...

Men i det hela så var det en bra dag idag, jag är nöjd!

Onsdag nästa vecka så är begravningen. Kommer att sakna dig Else-Marie! R.I.P

Lisa säger: Det gör ont att förlora någon nära, så ta hand om varandra så länge ni kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0