Lördag

Nu är det lördag och endast fyra dagar kvar till jul. Jag har inte börjat köpa julklappar än eftersom att jag inte har fått några pengar och inte kommer att få det förrän den 23. Igår var vi som sagt på julmiddag och hade jättekul, fick ett sms från Elaine på jobbet och nu ska jag jobba måndag och tisdag så när ska jag köpa mina julklappar? Jobbar 7-16 på tisdag skulle jag tro och då klockan blir fyra så sticker jag till stan och inhandlar dom viktigaste julklapparna, men dom till mina syskon får faktiskt vänta tills mellandagsrean. Kommer ju inte precis att ha lång tid på mig på tisdag och hur fullt kommer det inte att vara på stan då? Alla brukar ju vara ute i sista minuten.

Idag så blir det iallafall att ta itu med disken (högen har inte blivit mindre), sen ska jag baka en kaksort som måste vara klar tills imorron. Sen ikväll så blir det middag hos Jonas föräldrar och sen så blir det SOVA! Börjar jobba kvart i åtta imorron.
Har precis ätit klart min frukost/lunch som idag blev "bong´s köttsoppa" *mums* för det var den enda jag kände att jag orkade göra. Jonas ligger och sover fortfarande, men han säger att han inte är bakis så då är det väl så? hehe, nä nu ska jag sätta igång med den där förbaskade disken, men först måste jag bara berätta en sak från igår.

Vera hette den lilla mini-hunden som jag blev kär i igår. Tyra hette en av dom små flickorna som var där igår. Tyra är två år och vad tror ni hon sa när hon såg Vera? "Titta mamma, det är en råtta!" varav mamman svarade "vill du klappa råttan?"


Nu blir det disk.
Lisa säger: ksjgndmatmksmagkdjarts,gdsgkoajtajghs - min snösång. KOM SNÖ, KOM!
*kommsikommsi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0