Jag gav upp..

igen.. Men nu gav jag upp lite tidigare så nu hinner jag göra nåt för att hålla mig pigg. Smäll inte av nu, men jag håller på att baka kladdiga chokladmuffins med after eight på! Har beräknat att dom ska vara klara lagomt tills det är dags för mig att hoppa in i duschen. Det blev bara 40 muffins så dom kommer att vara slut innan jul och så tror jag att jag råkade göra dom för stora så vi får ju se hur vacker plåten är sen när det är dags för disk igen (hade tänkt diska på en gång den här gången bara för att testa hur det känns).

Klockan var ungefär 02.50 då jag vaknade och sen var det kört så jag tänkte att jag skulle göra nåt positivt av tiden istället för att bara sitta vid datorn.





Lisa säger
Så här känner jag mig just nu
för just nu är jag oslagbar
ingen är bättre än mig
i am superwoman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0