Jag ber om ursäkt..

.. för att jag har blivit så dålig på att uppdatera min blogg, men jag skyller på julhelgen och hoppas att min skrivkramp försvinner snart. På måndag kommer Ylva och hon stannar en vecka, så kommer nog inte att ha så mycket tid över till bloggen. Igår  var vi på bio och såg "vi hade iallafall tur med vädret - igen" och den var faktiskt riktigt bra. Om man tycker att första filmen var bra så kommer man att tycka samma sak om 2:an.

Provade baka "cupcakes" idag och dom blev jävligt goda (enligt Jonas och mig själv). Gjorde nån slags "frosting" på dom och det blev sött men gott.

David var på besök idag och han och Jonas for ut för att "leka" lite med fyrhjulingen medans jag bakade. Jag gick ut efter en stund och Jonas skulle visa mig vart grillplatsen är så jag hoppade upp bak på fyrhjulingen, men vi kom inte långt. Vi körde fast och Jonas skulle ropa på David så att han skulle komma med skotern, så han skriker "HON VA FÖR FET!!" och jag skulle tro att det hördes hela vägen till bygdsiljum. David drog upp Jonas och jag sa att jag hellre åkte på skotern så jag satte mig där. När vi nästan hade kommit fram till huset så körde david upp på en kant så att vi höll på att tippa. Jag vet inte om jag ska skylla på halkiga byxor eller dålig skotervana, men helt plötsligt så låg jag där på rygg och tittade på stjärnorna.


Lisa säger: Jag älskar snö!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha! Sött av jonas ;p

Snart nyårs =) Vilken tid ska vi komma?

Jag ska iaf vara nykter så jag kan köra oss hem sen.

2008-12-28 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0