Idol och disk..

Så har min kväll sett ut.. haha, nä jag bara skoja.
Vi har varit hos Mats och Cissi och sett Idol med dom, hade bakat min goda kaka med päron och den blev jättebra! (som vanligt när jag gör den, hehe). Det var jätte trevligt hos Mats o Cissi, dom har ett jättemysigt hus och dom är trevliga att umgås med oxå. Dom kommer för överigt att komma hit till oss på nyårs så det blir kul.

 Nu har jag parkerat datorn på köksbordet i köket och ur högtalarna strömmar Katy Perrys album, känner att jag vill ha nån ny musik att lyssna på medans jag diskar. Jagh ar skjutit upp diskandet aldeles för länge så nu är det ett B E R G och jag är inte nöjd! Varför skjuter jag bara upp det? Det blir ju fem gånger så jobbigt ju längre tiden går *suck* Nu ska jag iallafall göra det, kanske skriver här sen.

Måste bara tillägga att jag tycker att Kevin förtjänade att vinna även om jag höll på Alice. Kevin kom till sverige för ett år sen och han är ju hur duktig som helst på att prata svenska, och han sjunger som en gud så jag tycker inte att fel vann, men för mgi hade gärna båda fått vinna!

Lisa: Nu blire disk, annars får jag smisk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0