Hungrig igen..

Magen skriker av hunger men jag orkar inte laga mat nu, kanske gör några mackor istället.. Är trött och slut och jag känner mig inte frisk. Ska upp jättetidigt imorron (jämfört med dom senaste veckorna), så kan ju vara en idé att lägga sig i tid. Jonas kommer att komma hem jättesent så jag kommer iallafall att sova när han kommer hem. Måste orka diska imorron, finner inte orken till det idag, men hoppas att den vill komma imorron! Ska iallafall masa mig upp för trappen och lägga mig i den nybäddade sängen med rena sängkläder!

Vill varna alla! Köp inte sängkläder på shape för dom är antingen trasiga eller missfärgade..

Lisa säger: Usch Och Fy, Ve Och Fasa. I Dessa Kan Du Gasa! (kalsonger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0