Hemma igen..

Nu har jag varit i Burträsk och köpt lite choklad. Fick ett sånt enormt sug efter choklad med nötter och tro mig, det var inte gott att äta blockchoklad för det provade jag innan jag gav upp och satte mig i bilen och körde till kiosken.

Anledningen till att jag frågade om det var någon som tyckte att jag inte skulle skriva om min föredetta pojkvän/idiot var för att jag vill veta om det är någon som tycker att det är stötande på något sätt. Är ju kanske ingen idé att skriva om det och lägga ut massa tid och känslor om ingen vill läsa det. Men, nu så har jag bestämt mig för att köra på! Jag ska testa ett tag och se hur det går. Kommentera gärna!

Lisa säger: Julklappstips! -> http://www.blocket.se/vi/19490592.htm?ca=2_s&last=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0