Gomorron allihopa!

Nu så är det snart dags för mig att släpa iväg mitt trötta arsle till jobbet. Ska prata med dom som jobbar idag och kolla ifall det är någon som vill ta en av mina turer imorron eller om det är någon som vill byta helt och hållet (har en delad och kom fram till att jag måste köra 14 mil fram och tilbaks, för vem vill sitta i Robertsfors i nästan sju timmar?).

Vi har som vana att titta på en film eller somna till en film tror jag att vi brukar kalla det. Men ibland händer det att filmen är på tok för spännande för att man ska kunna sova! Självklart så var ju filmen igår en sån film. Poseidon hette filmen och den var faktiskt ganska bra!

Nä, nu måste jag sätta fart med allt här hemma så att jag blir klar innan sju.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

monroes det finns i sandviken, just breve gävle :P satan så fint ställe, skulle kunna bo där!!! :D men det finns ett nytt monroes där, vi åt på det "gamla" iallafall :P

2008-12-06 @ 10:24:10
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0