Dumma dumma mig..

Jag sa ju att jag skulle uppdatera min blogg igår efter jag hade varit hos Cissi och visserligen så kom jag hem före tio, men ingen av oss hade ätit middag så jag började koka potatis och steka fisk. Så när vi väl fick oss i säng så var klockan mycket och jag kastade ett par blickar mot min älskade dator, men suckade när jag insåg att den låg två meter bort och att ajg inte orkade stiga ur sängen för att hämta den, så där har ni min anledning till varför jag inte skrivit nåt i min blogg förrän nu.

Har en kaksort kvar att göra sen är beställningen klar. Älskar vekligen att baka så om du vill slippa julbaket så kan du ju höra av dig! Jag gör det gärna.

Är hundvakt till Sita nu och vi ska snart gå ut på en långpromenad. Vet dock inte vart vi ska gå, men det märker vi ju. Sen så blir det middag i Bursiljum och sen så ska jag baka klart min kaka och sen så blir det sova för att jag ska jobba imorron. Jag blev väckt i morse av att dom ringde från BEMA i Norsjö och ville att jag skulle jobba natt lördag till söndag och söndag till måndag och nog är det väl typsikt att dom ringer när jag redan ska jobba i Robertsfors, hade det inte kunnat vara några nätter under nästa vecka istället? Vill ju jobba och jag hatar att säga Nej när dom ringer, men jag kan ju faktiskt inte vara på två ställen samtidigt. Eller? kan jag det?

Om det är någon som känner att dom vill ge mig en julklapp så vet jag nåt som jag vill ha. SPEL av alla de slag, jag älskar sällskapsspel men jag har inget för tillfället. Har hittat massa roliga spel som jag vill ha, ett exempel är "Bluff" där man ska ljuga, och anledningen till varför jag vill ha det spelet är för att jag inte kan ljuga så jag vill åtminstonde ett spel som jag inte kan vinna i.. haha..

Nä, nu ska jag ge mig.. Promenad med Sita nu!

Kom på att jag har en sak till som jag vill ha hjälp med. Är det någon som har nåt tips på vad man kan hitta på med någon som inte har varit i västerbotten förut? Jag har total idétorka och jag vet inte vad jag ska hitta på! Ylva kommer hit om 24 dagar och jag vet inte vad jag ska hitta på forutom pite havsbad och krysset.. nån som har nåt förslag?

Lisa säger: 19 dagar kvar till jul, nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0