Bra jobbat!

När jag skrev min "beroende lista" så glömde jag ju det viktigaste av allt (strax efter Jonas men lite före forever21) BLOGGEN såklart! Hur kunde jag glömma bloggen? jag är ju hur beroende som helst, jag är fast och det går inte att sluta. Jag älskar att skriva! Egentligen så ville jag bli författare eller journalist, men jag kom fram till att min svenska inte är nog bra och att min fantasi är för grötig, men annars är det bra!

Hann inte diska så mycket innan mamma kom hit, så allt det roliga är kvar. Jag hatar verkligen att diska, det är bland det värsta jag vet. Finns det överhuvudtaget nån som gillar att diska eller som inte har nåt emot att diska? Egentligen så är det inte så farligt att diska, men man gruvar sig så förbannat att det blir jobbigare än vad det är och sen när man väl har kommit igång så går det hur bra som helst. När man har diskat allt så lovar man sig själv att aldrig någonsin skjuta upp disken och att göra det direkt så att det inte blir lika jobbigt (något som man glömmer att man lovat 5 sekunder efter det att disken är klar).

Jonas ska åka till jobbet om en liten stund så då blir jag ensam här i huset och om allt går som jag vill så kommer Jonas att få världens överraskning när han kommer hem. Jag är nämligen på städhumör just nu, men jag vet inte hur länge det håller i sig.

Nu ska jag stressa han lite så att jag åtminstonde kan börja i nåt hörn!

Lisa säger: Nu är kråkornas tid förbi, för snart har de inget att sitta i. (näshårstrimmer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0