Torsdag

Det blev inte broarna runt igår, det var på tok för varmt ute. Men allt annat gjorde jag : ) Sita är här nu och det är jättemysigt. Hon var jätteduktig igår! Hon brukar ju alltid skälla så fort man möter nån eller om det kommer en bil, nåt som hon alltid brukar skälla på är andra hundar, men igår så skällde hon inte på ett gäng barn som hoppade studsmatta och skrek, utan hon gick brara förbi och sen mötte vi en cyklist och Sita brydde sin inte det minsta, men det bästa av allt var att det finns en annan gråhund en liten bit härifrån och den hunden började tokskälla på Sita men hon rörde inte en min och vi passerade där två gånger. Det brukar typ alltid blir krig så fort hon ser en hund men nu struntade hon totalt i vad som fanns i den där hundburen som vi passerade : ) 

Ja, idag vet jag inte vad vi ska göra Sita och jag, men det blir nog en massa promenader och så tänkte vi göra en utflykt till Burträsk, Sita ska få några grisöron som hon kan tugga på då hon har varit duktig. Nu ska jag vänta på att telefontiden börjar hos sjukgymnasterna.
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0