Måndag

Dagen har flygit iväg men nu är den snart slut och jag har inte hunnit göra så mycket som jag tänkt. Sita trivs bra här och vi trivs bra med hon också och snart får vi veta om hon är med valp (håller tummarna). Har tittat lite på vi hade iallafall tur med vädret - igen men nu är den slut så nu tittar jag på internet lite. Jag letar efter sevärdheter eller annat som man kan besöka i stockholm. Jag saknar min syster och jag längtar efter min syster, det är ett år sen jag var där sist så det är verkligen på tiden. Jag tänker på Cailey ganska ofta, hon växer hela tiden och jag blev nästan förvånad idag då jag pratade med Jenny och cailey pratade i bakgrunden, hon har blivit så duktig på att prata, sist  jag var där så hette ja "sa" och inget hon sa var begripligt förutom ja och nä, men nu.. Hon pratar hela tiden och man förstår! Vill verkligen dit snart, hoppas att jag kan vara ledig då vi hade tänkt fara : ) Jag vill gärna titta på en musikal, men isåfall måste jag hitta någonting att muta Jonas med, finns det nåt kul i stockholm ? Nåt som inte bara jag tycker är kul ? Det är ju inte varje dag som man är i stockholm  så man vill ju gärna göra nåt som man inte kan göra här, jag har redan sagt till Jonas att jag vill titta på Zara och Top Shop (jättebra klädaffärer som inte finns här), men nåt mer kan jag inte komma på för Gröna Lund har stängt då.. Aja, det dyker säkert upp nåt...

Haha, Sita är så söt, hon ligger i soffan och låter precis som grisar gör när dom äter.. : )

Nä, nu ska jag pallra mig isäng så att jag inte sover hela dagen imorron, har mycket som ska hinnas med.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0