Onsdag

Har kommit hem från jobbet och ska bara hoppa in i duschen och sen ska jag fara till stan. Tänkte att jag skulle lämna cykeln på coop och sen blir det bingo med mamma och mormor och sen så funderade jag på att gå brarna runt innan jag hämtar Sita. Sita ska vara här några dagar och det ska bli jättekul!

Nu är jag ledig från jobbet tills på lördag och jag har bara ett dagspass på lördag så jag får vara lite ledig iallafall. Men sen så väntar en ganska tung vecka, eller nja, efter halva nästa vecka blir det en tung vecka..

Hehe, måste förresten skryta lite. Jag kände mig nästan duktig igår, ville ta en liten promenad i burträsk, men det slutade med att jag gick runt västomsundet, det är typ 7-8 km och sen tog jag även en promenad på jobbet igår.

Nu, dusch, sen adjöken för fröken : )

Kommentarer
Postat av: Anette

Är det flitiga Lisa ???

2009-08-05 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0