När man väntar på nåt gott..

..väntar man aldrig för länge.. Ligger och tittar på film nu och väntar på att Jonas ska komma hem, kan inte sova så jag tänkte att det var lika bra att jag höll mig vaken för om jag tillslut skulle lyckas somna så skulle jag ändå vakna då Jonas kommer hem. Imorron blir  det ingen sovmorron för imorron ska vi på nolia. Jag pratade med mamma ikväll och så frågade jag om vi hade varit på Nolia nån gång förut och då sa hon att hon trodde det, jag sa att jag kom ihåg att vi var där med Tottes och att Johannes fick en sån där heliumballong som såg ut som en papegoja och han tyckte väl att det var roligt att han hade fått en men inte jag så han retades lite, så ni kanske kan gissa hur skadeglad jag blev då han tappade den? Ja, jag vet att det är elakt, men jag kunde inte riktigt styra över mina känslor. Jag hoppas iallafall att morgondagen för massa trrevliga minnen med sig som ersätter dom gamla : )

Tittade nyss på "Brudens bäste man" och jag tyckte att den var jättebra : ) Verkligen en film i min smak, en sån där film som man vet hur den kommer att sluta, men man vill ända titta på den.
Sen nu så tittar jag på en animerad film som heter "Horton", tyckte att det kom en frän kommentar nyss : )

"Jag har ju sagt tusen gånger att i djungeln är det inte lämpligt att bete sig som ett vilddjur"

Haha, Nu ska jag se mera av "Horton" och sen ska jag krama Jonas då han kommer hem och sen ska jag sova för att orka med morgondagen. Jag vet inte riktigt vad jag har skrivit nu och jag orkar verkligen inte läsa igenom det.
Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0