Måndag och ny vecka

Nu har jag varit och skjutsat Jonas till Burträsk, dom skulle samåka till Kalvträsk. Egentligen hade jag tänkt göra nåt nyttigt, men jag orkar inte nu. Kroppen känns helt slut och jag vill ligga här en liten stund för att vila upp mig. Vi var ju på nolia igår och det var faktiskt väldigt trevligt, jag hittade några saker, så jag är jättenöjd.  Kanske får låna Sita några dagar den här veckan, skulle vara trevligt att ha en promenadkompis : )

Idag ska jag inte göra så mycket, eller jag ska ringa till kommun och klaga lite och sen ska jag på apoteket. vi är förkylda båda två, så jag måste köpa nässpray och alvedon. Sen så kanske jag ska till stan och spela lite bingo med mormor, och sen ska jag vila igen : )

Nu ska jag snarka lite.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0