Helgen slut och jag likaså!

Ska man inte vila upp sig på helgen? Jag är iallfall helt slut nu och imorron är det jobb som gäller.. Jag har räknat att jag har fyra arbetspass kvar innan jag blir arbetslös, hoppas att jag kan hitta nåt jobb snart igen : )

Sitter och lyssnar på Alexander Rybak och jag måste säga att jag är förvånad.. Jag trodde inte att hans album skulle vara så här bra.. Alla låtar är typ underbara och man blir på bra humör av att lyssna på han.

Som jag skrev igår så var David här och vi hyrde film och såg den och åt lite chips o annat onyttigt, sen så kom Mathilda och Emelie + några fler hit och drack lite kaffe och snackade lite skit (emelie sjöng) och sen for dom hem igen.

Nä, jag ska springa upp till Sigvard nu, Jonas och Sita är redan där och hjälper han lite..

Kommentarer
Postat av: Janna

Jo självklart håller jag tummarna:D Fan så spännande!:D

2009-08-23 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0