Håller tummarna för imorron!

Skrev det här igår, men av okänd anledning så kom det aldrig fram.. Så ni får läsa det nu istället : )

Imorron 15:20 så ska Sita till veterinären och göra ultraljud, HOPPAS att hon har valpar. HOPPAS också att lillebror Peter blir frisk snart. Ska snart gå upp och lägga mig men först så ville jag berätta om min söta sambo : ) Idag när vi satt ute och drack kaffe så skrev han AS på bordet (det var så dammigt) och efter AS skrev jag IL samtidigt som han skrev JON, så då blev det alltså JONASIL, vilket jag med min dåliga humor tyckte var jättekul, men nåt som också var kul var när Jonas sa "Jonasil, det låter ju som en astmamedicin".. Hihi, han är så söt.. Förresten, är det någon som fattar varför jag tyckte att JONASIL var roligt från början?

Nä, nu ska jag plocka ner Jonas på jorden igen, han står och balanserar på en stol..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0