Godnatt

Nu ska jag sova. Har legat och grubblat på ingenting i flera timmar, men nu har hjärnan stannat av och det är dags för mig att sova lite. Imorron ska jag inte göra så mycket, det blir nog mest att städa lite och kanske promenera lite : ) Ikväll har vi hyrt och sett Wallander - Kuriren och sen så fick vi besök mitt i alltihop så det blev sent innan filmen var klar, men den var bra iallafall och jag längtar tills den nya kommer ut om ett par veckor.

Nu ligger jag och tittar på den film som var en av mina absoluta favoriter när jag var i värsta tonåren : ) "10 orsaker att hata dig" är en av dom bästa filmer som någonsin har gjorts. Julia Stiles är en av dom bästa skådespelerskorna som finns och jag tror att jag har sett dom flesta med hennemen bäst är nog den jag tittar på nu : )

Nä, nu blir det sova för min del och så hoppas jag på sol..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0