bgsjbkdzn,gslzn jdmm gkchsz,nh

Den här dagen blev mycket längre än vad jag hade tänkt från början, sitter nere i "kontoret" och kollar mina mail, skriver blogg och gosar med Sita. Idag när Jonas komme hem från jobbet så hoppade han i duschen och sen for vi till stan och hämtade nybiln, den är sååå fin : ) Mycket finare än peggan (även om peggan hade en underbar färg), den är stor och rymlig så nu gör det ingenting om vi skaffar hund. Sen så var vi ute och körde en sväng, vi såg Magnus i Burträsk så vi lekte följa John lite och eftersom att han inte visste om att vi hade bytt bil så var han ganska orolig ett tag, han trodde att han hade retat upp nån eller nåt, så han blev lättad när det "bara" var vi : )

Imorron ska jag vara i Sjöbotten halv tio för att hämta mormor, vi ska på bingo : ) Sen så ska jag nog inte göra så mycket, passa på att vara ledig, städa och bara vara.. Är ledig till på måndag och sen så har jag inte så många pass kvar. Det verkar nämligen inte som om jag får förlängt vikariat utan att jag blir arbetslös den 31/8.. Tidigare idag, precis efter jag fått veta att jag inte fått förlängt så kände jag mig lite smådeppig, det kändes som om jag fick en stenhård boll i magen som studsade hejvilt för varje andetag, men efter en liten stund så försvann bollen och nu så känns det som om det kommer att ordna sig, det löser sig nog förr eller senare, men jag tror att det är lättare att hitta ett jobb om jag tänker positivt. Jag ska hitta ett jobb, jag tänker inte vara arbetslös längre än nödvändigt, sådeså!!!

 Nä, nu måste jag he mig isäng så att jag orkar morgondagen.
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0